Latest Movie :

Uploader

Vrei sa faci parte din echipa noastra?
Daca da, mai jos ne poti lasa cateva date despre tine, iar noi te vom anunta daca ai fost acceptat sau nu in echipa noastra de
uploaderi.
Share this article :

+ comentarii + 6 comentarii

22 martie 2010 la 02:57

Salutari, e interesant, daca vreti eu o sa ma pot ocupa de documentare... cu o singura precizare, fara subtitrari, eu le urmaresc fara, pentru ca imi pare ca subtitrarea taie din efectul filmului. astept un

22 martie 2010 la 02:58

mesaj :) imi e foame, am mancat ultimul cuvant :)

22 martie 2010 la 06:02

sunt nou oe aici si ma chinui de 10 minute sa iau o comedie si nu orea reusesc, oricum imi place idea asta si o sa foi alaturi de voi. cu stima,

22 martie 2010 la 10:31

@Dan: Majoritatea prefera cu subtitrare, dar daca vrei te poti ocupa si fara...doar sa specifici.
Vorbim pe skype: mirificu_tw (messenger nu folosesc).

@rodavidof: Nu le poti lua, le poti urmari online, gratis binenteles.

24 martie 2010 la 13:08

Salut

Am o colectie interesanta de filme care se ad f bine cu tot cu subtritare foarte buna.
Filme noi, vechi..pot pune foarte multe filme.
Sunt activ pe torenturile mari gen: iplay, czone, filelist.

Multam

24 martie 2010 la 14:38

Ideea e sa fie online si cu subtitrare (filmele)...daca poti sa le adaugi, iti ofer un "post" de uploader pe blog...daca doresti binenteles.

Trimiteți un comentariu

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filme Online cu subtitrare - filme online gratis, filme noi, filme 2010, filme de top - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger